2010-03-18
 10:15:43

hmm...

Blev hotad av en hmm... kvinna(?) på vårdcentralen igår.
Eller ja, jag var precis på väg ut & hon + hennes två döttrar var på väg in.

Jag vet vem hon är & allt sånt, men vill inte lämna ut hennes barn på något sätt, därför låter vi det vara osagt vem hon är också... För barnens skull...

Men jag lovar & svär, med handen på hjärtat!
att om hon hotar mig en gång till så har hon polisen på sin dörr!

Denna gången låter jag det vara...
Tar henne inte på något större allvar...


Nog om det....





Skolan går finfint...
Har fått min praktikplats! =)
Skall ringa idag & kolla avdelning & sånt ...
Hoppas jag får schemat rätt snart så man kan planera livet lite grann...

Bästaste Sarah har fyllt år. Grattis mitt hjärta! Jag älskar dig, vi ses snart <3 <3 <3



Nä nu blir det till att packa...
Har några saker jag skall posta...

Hej så länge
Ilskna tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: