2010-03-30
 09:15:17

plugga jobba sjukhus jobba leva

oehört mycket, både i tankar & i livet just nu.
Försöker hålla många bollar i luften samtidigt fast jag vet att jag borde stressa ner lite...
hmm...
Skulle egentligen behövt några extra timmar på varje dygn just nu.

Samtidigt som jag försöker få ihop vardagslivet med träningar, skola & jobb har jag även knusslat in lite planer... (!)
arbetsansökningar, tapetsering av två rum,
flytthjälp åt en vän, städhjälp åt en annan.
Emellan detta försöker jag äta.
& promenera & vara en perfekt mamma, en perfekt flickvän & en perfekt vän.

Än så länge lyckas jag väldigt bra =)

Bortsett från en liten ändring i planerna igår då jag fick ta mig en liten tur till Lysekils lasarett.
Var dock inget jätteallvarligt, en liten liten propp i foten.

Hmm, får berätta mer om det en annan gång, nu blir det till ica, posta paket, sen till jobbet...

Hej så länge
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: