2010-03-07
 16:30:31

& så var det söndag...

& solen skiner...
Jossan har kommit hem...

Underbart!!!




Jag har kikat lite på tradera, kollat mailen samt varit inne en snabbis på FB...
Skall kolla efter jobb också, men det blir ikväll.
Nu skall vi ut.
Ett av barnen skall hem alldeles strax.





Imorgon blir det dubbla läkarbesök.
Skola.

& ringa runt på lite jobb.

Blir nice :)




Finns en sak ... nej jag stör mig inte, men ja det är ju... hmm... skrattretande...

Det är när någon drar in min familj i diskussioner, som de inte har något med att göra.
Om någon har något otalt med mig så kan jag inte göra annat än att tycka att människan är omogen som drar in min mamma, något av mina syskon, min sambo eller andra människor som inte har med det att göra-....

Ok, prata inte med mig om du/ni inte vill det... fine...
Men att dra in min familj/mina nära i det... omoget...




Nu blir det kaffe & en cigg i solen
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: