2010-02-23
 08:15:42

Men allvarligt

....


Jag vet på ett ungefär vilka som läser här...


....


Ni fascinerar mig med eran nyfikenhet...


...

Spännande...


....


För iaf 50% utav er tycker inte om mig, hatar mig eller ogillar mnig starkt...


....


Därför tycker jag att det är extra roligt att skriva något klurigt, som får er att hoppa på min blogg som gamar efter en död antilop...

...

Igår när jag skrev ett inlägg med rubriken "bebissjukan" så fick jag 15 nya besökare efter inlägget.
& 82 nya sidvisningar...

Räcker det inte att läsa en gång???

& sen tycker jag att det är sååååå spännande att ni sitter där borta & spekulerar, undrar, tisslar & tasslar...
Funderar på vad jag egentligen pratar om, vad jag egentligen menar....

Ni är för roliga egentligen...


Men jag orkar inte sticka under stolen längre...


JA, jag var gravid. VAR gravid, inte ÄR...
Tisdagen den 16:e februari fick jag missfall.

Vi visste inte om att jag var gravid & hade ingen tanke alls på att skaffa barn heller.

Men självklart blev vi ledsna... Det blir man....

Nu vet ni hur det låg till... Så sluta spekulera nu!!!!


Ha det fint!!
Ilskna tankar / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: