2010-02-16
 18:48:18

Något nytt... Hmm...

Egentligen har det väll inte hänt så oerhört mycket det senaste, har mest pluggat & jobbat...

I lördags däremot blev jag dålig... :(
Fick världens yrsel, såg fem av allt, mådde illa & så slog det lock för öronen.
Satt stilla i soffan när det hände. Skumt som faan...

Det blev inte bättre, utan jag fick lägga mig ned eftersom jag höll på att ramla ur soffan när jag satt upp. Jätteläskigt verkligen..

Natten var jobbig & frampå dagen på Söndag så gick det väll smått över,
dock satt yrseln & locket för öronen kvar.
Måndag jobbade jag, fick ta några små breaks pga yrseln, men annars gick det väll an.
Ringde 1177 (sjukvårdsupplysningen/rådgivningen)
De hänvisade mig till VC & sade åt mig väldigt skarpt att jag faktiskt borde ringt i lördags. Hmm...

Väl nere på VC så fick jag träffa någon ny läkare, han var nog AT-läkare tror jag..

Nedsatta reflexer på höger sida & kasst blodtryck (110/65), men annars inget fel.

MEN, om jag blev värre så skulle jag åka till läkaren direkt sa han.

Jaja, det ordnar sig nog tänkte jag.

Åkte till Tae Kwon Do träningen med barnen.
Mådde bra, bortsett från yrseln, växlade ett par ord med Fancy Face Fanny över telefon.
Det var riktigt nice.

Kom hem, gick på toa för att kissa.
Tvärvände mig om & totalt jättekräktes.
Helt utan förvarning.
Mådde skitkasst...
Ringde 1177 IGEN.

Berättade allt från början & innan jag visste ordet av det så låg jag i en Ambulans på väg till NÄL.
Underbara Regina följde med mig, Älsklingen fick vara hemma med barnen eftersom vi inte visste vad som skulle ske eller något alls.

20.18 (typ) var vi inne på NÄL.

01.00 fick jag träffa läkaren...

Runt 03 var jag hemma

Nu ringde det här, får fortsätta sen. Verkar viktigt.

Hej så länge
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: