2010-03-06
 17:15:53

Har man inte koll

på vem man kommenterar hos så kanske man borde låta bli??





Idag kom jossans nya säng, Jättefint blev det, speciellt med den nya tapeten jag satte upp igår...
Lägger nog upp någon bild när det är färdigmöblerat & så...
Alltså inte idag...

Har även fått beställt tapeterna till köket idag... Kommer att bli så sjukt fint...

Skulle egentligen sätta mig & plugga lite, men det blev till att lämna omdömen på tradera & sen hamnade jag här...
Borde plugga lite... Har ett prov i nästa vecka. Men jag har ju varit med på lektionerna & så, så det skall nog gå fint i alla fall...


Funderar också på om inte Jossan borde få hörnskrivbordet & så tar jag ned hennes till datarummet... ?
hmm, tål att tänkas på...
Rengöra matsalsstolarna kan jag ju göra också...

Inte det minsta intressant inlägg idag, men jag blir bara matt på vissa människor som inte fattar,,,

Övergå helt till den låsta kanske?
Hojta om ni skall ha lösen... Observera dock att jag byter lösen 2 ggr/månad + om jag märker att jag har fler läsare än jag gett lösen till.,..

Nej nu skall jag lägga fläskfilen i kryddmarinad... Mmmm... gott...
Vitlök, Citron & Honung är  smaker som fungerar skitbra ihop...

Till detta blir det vitlökspotatis, gräddsås & vitlöksbröd.

Underbart gott....

God mat med familjen, en bra barnfilm & trevligt umgänge (familjen)
DET är en perfekt lördag för mig...

Förstår mig inte på folk som skall gå ut VARENDA barnlediga helg, eller dem som skaffar barnvakt flera ggr/månad för att kunna festa...

???????????

Varför inte bara mysa till det rejält med familjen???

Idag skall jag ha mig ett glas rött iaf... Det skall jag allt unna mig...
Har ju ändå inte druckit på flera veckor.

Men nu tolkar väll någon mig som alkis eller något... ;)

Nej, åter till riktiga livet. ha det fint
Allmänt / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: