2010-03-05
 10:05:49

Jag har nog missuppfattat något...

Jag trodde att detta var min blogg????
Helt ärligt!!!
Jag var HELT ÖVERTYGAD om att detta är MIN blogg....

Jösses så fel jag hade....

Ja ni får ju självfallet läsa om ni vill.,..
Tycker bara det är trevligt med läsare...
(kan inte lägga ut era kommentarer i dagsläget, tyvärr)

Men OM det nu är så att jag har rätt, att det ÄR MIN blogg.
Kan ingen vänlig själ då förklara för mig, VARFÖR jag inte får skriva
MINA tankar, MINA känslor & vad som händer/hänt MIG & min familj??????

För jag förstår helt ärligt inte...


Varför är det okej att blogga om ... ja. t.ex att man skall gifta sig eller har gift sig.
Medans det är tydligen helt tabu att skriva om man skall skilja sig????

Eller

Helt okej att blogga om man väntar barn....

Men gud förbjude om man skriver att man fått missfall...

Eller...

Om man skriver om all ny makeup man köpt
medans folk hånar en om man skriver om acne...

Det är ju sjukt!!! SJUKT!!!!!!!!!!!!

Yttrandefrihet i en ens egen blogg existerar tydligen inte....

När det gäller MIG, MINA barn eller MITT liv, då skriver jag bäst faan jag vill. Det lovar jag er.

Så behåll era spydiga jävla kommentarer för er själva!
Era åsikter om vilken kass människa jag är, behöver jag inte.

För att tillägga för dig som inte fattat något alls då....


VI skulle inte behållt barnet ändå. Om vi hade vetat.
HADE VI vetat om graviditeten hade VI bokat tid för abort!
Sen så, visst... läs du min blogg om det gör dig lycklig... helt ok för mig...
Men förklara en sak för mig???

Hur i helvete kan du sitta där borta i ditt lilla paradis & säga att jag får "skylla mig själv" ????
Jag valde inte att bli gravid.
Jag har P-spruta, den får jag var tredje månad.
& Min underbara sambo var med när jag tog den så försök inbilla någon annan att jag försöker "lura" till mig ett barn!!!

Du är för faan patetisk!!!

Lägg dig inte i sådant som inte rör dig....
Ilskna tankar / 2 kommentarer


skit i allt å alla å stå på dej.

skit i vad folk tycker å säger. Det år DIN blogg. Sj anser jag att en blogg är som en dagbok,skillnaden är att man väljer att visa resten av världen sin "dagbok". Å har man valt de så e de ju toppen. E så jävla trött på allt "blogg krig". Låt folk va å låt dom skriva vad dom vill. Inte fan skulle ni starta världens diskution om hon skulle skriva dagbok? Möjligen hade ni fått vart nyfikna på vad hon skriver, men nu väljer hon att lägga ut de för alla. Vilket e toppen. Så ge FAN i å lägg er i vad hon skriver å inte. De måhända att hon gjort en massa saker i sitt liv som inte e så bra. Men vem har inte gjort de. Orka å bli dömd för en massa gamla saker. Blicka framåt å var glad för varje dag man inte gör om sina misstag på. Lev efter mottot. Älska glömma å förlåta. De har jag gjort ett tag å mår då fan så mycke bättre. hälsningar en som inte vill starta en blogg pga all skit man får.


Martiina

TACK!



PUBLICERAT: 2010-03-05, 13:03:47 | URL: http://tigresslily.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: